Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/41164
Title: The added value of AR/VR in the online store environment.
Authors: Prerad, Sanja
Advisors: DOUCE, Lieve
Issue Date: 2023
Publisher: UHasselt
Abstract: Deze masterproef onderzoekt de invloeden van AR en VR binnen de online winkel omgeving. Meer specifiek tracht het onderzoek te achterhalen welke technologie beter is om de aankoop intenties te verhogen voor online retailers. Er wordt een vergelijking gemaakt tussen VR, AR en een webshop als shopping media.
Notes: Master of Management-International Marketing Strategy
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/41164
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
923f4f68-57f5-4116-a7a4-43995833d7f2.pdf15.13 MBAdobe PDFView/Open
df2456ee-6383-41b1-a491-5d1280381cb2.pdf25.26 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.