Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/41194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTEIJVERS, Tensie
dc.contributor.authorPannemans, Stef
dc.date.accessioned2023-09-21T07:49:49Z-
dc.date.available2023-09-21T07:49:49Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/41194-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleDe impact van de leerdoeloriëntatie van een junior auditor op auditkwaliteit en de modererende rol van de leiderschapsstijl
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-accountancy, financiering en fiscaliteit
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationPannemans, Stef (2023) De impact van de leerdoeloriëntatie van een junior auditor op auditkwaliteit en de modererende rol van de leiderschapsstijl.-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorPannemans, Stef-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2104595d-4969-491e-88fa-5ac6538a1eea.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.