Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/41201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHOREMANS, Katrien
dc.contributor.authorKanto, Dina
dc.date.accessioned2023-09-21T07:49:51Z-
dc.date.available2023-09-21T07:49:51Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/41201-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleDe school als organisatie. Een SWOT-analyse van het (vreemde-)talenbeleid in Vlaamse secundaire scholen in tijden van lerarentekort.
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-ondernemerschap en management
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationKanto, Dina (2023) De school als organisatie. Een SWOT-analyse van het (vreemde-)talenbeleid in Vlaamse secundaire scholen in tijden van lerarentekort..-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorKanto, Dina-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
49dc9c1b-97c9-4320-8554-bf3a1559a249.pdf897.65 kBAdobe PDFView/Open
298569a4-8d0d-492f-b484-d198b97b57dc.pdf145.28 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.