Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/41269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMICHIELS, Nick
dc.contributor.authorGrootjans, Wouter
dc.date.accessioned2023-09-21T07:50:44Z-
dc.date.available2023-09-21T07:50:44Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/41269-
dc.description.abstractIn deze thesis is onderzoek gedaan naar het simuleren van diepte sensoren via een path tracing approach. Waarbij de focus lag op het weergeven van reflecties. Hiervoor is gebruik gemaakt van de Azure Kinect als referentie.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publishertUL
dc.titleTime-of-flight diepte simulatie via een Ray Tracing approach
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de informatica
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationGrootjans, Wouter (2023) Time-of-flight diepte simulatie via een Ray Tracing approach.-
item.contributorGrootjans, Wouter-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
a37f632c-3c26-44c8-b02c-182414f5e316.pdf17.49 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.