Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/44013
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTREUKENS, Alexandra
dc.contributor.authorMillecamps, Tim
dc.contributor.authorVlemmix, Gilles
dc.date.accessioned2024-09-13T07:53:27Z-
dc.date.available2024-09-13T07:53:27Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/44013-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleChatbots onder de loep: onderzoek naar de gepercipieerde klantwaarde, gebruiksintentie en de invloed van antropomorfisme en demografische factoren
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationMillecamps, Tim & Vlemmix, Gilles (2024) Chatbots onder de loep: onderzoek naar de gepercipieerde klantwaarde, gebruiksintentie en de invloed van antropomorfisme en demografische factoren.-
item.contributorMillecamps, Tim-
item.contributorVlemmix, Gilles-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
b24be784-e7a8-4f52-aa7d-73924a81c71f.pdf2.16 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.