Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/44024
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHENKENS, Bieke
dc.contributor.authorVlekken, Rens
dc.date.accessioned2024-09-13T07:53:30Z-
dc.date.available2024-09-13T07:53:30Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/44024-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleDe impact van een duurzame positionering op klantbetrokkenheid bij "slimme" sociale dienstenbedrijven: Een exploratieve casestudie over Too Good To Go
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationVlekken, Rens (2024) De impact van een duurzame positionering op klantbetrokkenheid bij "slimme" sociale dienstenbedrijven: Een exploratieve casestudie over Too Good To Go.-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorVlekken, Rens-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
91c0c20d-32d2-4a6d-8cf6-b5fe24876a72.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open
6c20dcea-a8c5-46b7-b053-1043a108aabc.pdf468.35 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.