Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/44038
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVAN RIEL, Allard
dc.contributor.authorBongaerts, Michelle
dc.date.accessioned2024-09-13T07:53:34Z-
dc.date.available2024-09-13T07:53:34Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/44038-
dc.description.abstract/
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleSamenstelling en evaluatie van een complex (diensten-)aanbod: Hoe moeten we een goede ‘value constellation’ samenstellen? Bijvoorbeeld in een ‘shopping center’ of ‘destination management’
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
local.type.specifiedMaster thesis
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationBongaerts, Michelle (2024) Samenstelling en evaluatie van een complex (diensten-)aanbod: Hoe moeten we een goede ‘value constellation’ samenstellen? Bijvoorbeeld in een ‘shopping center’ of ‘destination management’.-
item.contributorBongaerts, Michelle-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6a3c8be2-69fc-42d3-b44e-1179ff199f27.pdf5.46 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.