Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/44039
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorADAMS, Carmen
dc.contributor.advisorDOUCE, Lieve
dc.contributor.authorQuintiens, Tim
dc.date.accessioned2024-09-13T07:53:35Z-
dc.date.available2024-09-13T07:53:35Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/44039-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleNudging: Hoe consumenten aansporen tot duurzame of gezondere keuzes. Onderzoek naar de effectiviteit van nudging in het bevorderen van duurzame of gezondere keuzes bij consumenten
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
local.type.specifiedMaster thesis
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationQuintiens, Tim (2024) Nudging: Hoe consumenten aansporen tot duurzame of gezondere keuzes. Onderzoek naar de effectiviteit van nudging in het bevorderen van duurzame of gezondere keuzes bij consumenten.-
item.contributorQuintiens, Tim-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
afa05f12-a34c-4bf1-854c-1979c7e2cfa1.pdf4.83 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.