Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/44060
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDEMAN, Robin
dc.contributor.authorHorrix, Jesse
dc.date.accessioned2024-09-13T07:53:41Z-
dc.date.available2024-09-13T07:53:41Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/44060-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleIn hoeverre en hoe speelt het secundair onderwijs een rol in het aanleren van soft skills die belangrijk zijn voor ondernemerschap?
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-ondernemerschap en management
local.type.specifiedMaster thesis
item.contributorHorrix, Jesse-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationHorrix, Jesse (2024) In hoeverre en hoe speelt het secundair onderwijs een rol in het aanleren van soft skills die belangrijk zijn voor ondernemerschap?.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
66182b40-e27b-4838-9dd4-fa73141e75f3.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.