Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/44060
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | DEMAN, Robin | |
dc.contributor.author | Horrix, Jesse | |
dc.date.accessioned | 2024-09-13T07:53:41Z | - |
dc.date.available | 2024-09-13T07:53:41Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/44060 | - |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | UHasselt | |
dc.title | In hoeverre en hoe speelt het secundair onderwijs een rol in het aanleren van soft skills die belangrijk zijn voor ondernemerschap? | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | master in de handelswetenschappen-ondernemerschap en management | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.contributor | Horrix, Jesse | - |
item.accessRights | Open Access | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.fullcitation | Horrix, Jesse (2024) In hoeverre en hoe speelt het secundair onderwijs een rol in het aanleren van soft skills die belangrijk zijn voor ondernemerschap?. | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
66182b40-e27b-4838-9dd4-fa73141e75f3.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.