Please use this identifier to cite or link to this item:
                
       http://hdl.handle.net/1942/44060Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | DEMAN, Robin | |
| dc.contributor.author | Horrix, Jesse | |
| dc.date.accessioned | 2024-09-13T07:53:41Z | - | 
| dc.date.available | 2024-09-13T07:53:41Z | - | 
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/44060 | - | 
| dc.format.mimetype | Application/pdf | |
| dc.language | nl | |
| dc.publisher | UHasselt | |
| dc.title | In hoeverre en hoe speelt het secundair onderwijs een rol in het aanleren van soft skills die belangrijk zijn voor ondernemerschap? | |
| dc.type | Theses and Dissertations | |
| local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
| dc.description.notes | master in de handelswetenschappen-ondernemerschap en management | |
| local.type.specified | Master thesis | |
| item.accessRights | Open Access | - | 
| item.contributor | Horrix, Jesse | - | 
| item.fullcitation | Horrix, Jesse (2024) In hoeverre en hoe speelt het secundair onderwijs een rol in het aanleren van soft skills die belangrijk zijn voor ondernemerschap?. | - | 
| item.fulltext | With Fulltext | - | 
| Appears in Collections: | Master theses | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 66182b40-e27b-4838-9dd4-fa73141e75f3.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Google ScholarTM
		
		
   		    Check
	Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
