Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/47031
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVAN RIEL, Allard
dc.contributor.authorBeertens, Kayleigh
dc.date.accessioned2025-09-08T12:26:38Z-
dc.date.available2025-09-08T12:26:38Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/47031-
dc.description.abstractDeze masterscriptie onderzoekt service switching in de luxe multimerkenmodemarkt en heeft als doel uit te zoeken waarom tevreden klanten toch overstappen naar andere multimerkenmodeboetieks. Deze scriptie bestudeerde veel artikelen over klantloyaliteit, klanttevredenheid, het zoeken naar variatie en het veranderen van service en kwam tot de conclusie dat ondanks hoge klanttevredenheid, klanten geneigd zijn om over te stappen naar andere boetieks. De reden waarom deze klanten overstappen is echter sterk onderbestudeerd. Daarom onderzoekt deze dissertatie hoe overstapkosten en variatiezoekend gedrag boetiektrouw en service-switching beïnvloeden. Deze thesis stelt ook de indirecte relatie tussen overstapkosten en de boutiqueloyaliteit in vraag, en de directe relatie tussen het zoeken naar variatie en het wisselen van diensten, en onderzoekt daarom of tevredenheid deze relaties medieert of modereert.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languageen
dc.publisherUHasselt
dc.titleThe satisfaction trap: why are happy customers still switching?
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesMaster of Management-International Marketing Strategy
local.type.specifiedMaster thesis
item.contributorBeertens, Kayleigh-
item.fullcitationBeertens, Kayleigh (2025) The satisfaction trap: why are happy customers still switching?.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59c30aaf-28dd-4ad6-99d7-d0af03a2b925.pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.