Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/47218
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPINT, Kris
dc.contributor.authorGurbuz, Derya
dc.date.accessioned2025-09-08T12:27:31Z-
dc.date.available2025-09-08T12:27:31Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/47218-
dc.description.abstractHet doel van dit onderzoek is bedenken hoe oorlogsfotografie op een kritische, voorzichtige en doordachte manier gepresenteerd kan worden in een scenografische context. Hiervoor werden eerst historische als hedendaagse analyses en onderzoeken gedaan om een filosofische, kritische, persoonlijke en creatieve blik te ontwikkelen. Materialiteit en ruimtelijkheid zijn mijn belangrijkste aandachtspunten in het ontwerp.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleCYCLES: Scenography tailored to War Photography and Political Violence
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de interieurarchitectuur
local.type.specifiedMaster thesis
item.contributorGurbuz, Derya-
item.fullcitationGurbuz, Derya (2025) CYCLES: Scenography tailored to War Photography and Political Violence.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
51425cae-9b65-474d-95e5-9922cb320c35.pdf58.45 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.