Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/47218
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | PINT, Kris | |
dc.contributor.author | Gurbuz, Derya | |
dc.date.accessioned | 2025-09-08T12:27:31Z | - |
dc.date.available | 2025-09-08T12:27:31Z | - |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/47218 | - |
dc.description.abstract | Het doel van dit onderzoek is bedenken hoe oorlogsfotografie op een kritische, voorzichtige en doordachte manier gepresenteerd kan worden in een scenografische context. Hiervoor werden eerst historische als hedendaagse analyses en onderzoeken gedaan om een filosofische, kritische, persoonlijke en creatieve blik te ontwikkelen. Materialiteit en ruimtelijkheid zijn mijn belangrijkste aandachtspunten in het ontwerp. | |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | UHasselt | |
dc.title | CYCLES: Scenography tailored to War Photography and Political Violence | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | master in de interieurarchitectuur | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.contributor | Gurbuz, Derya | - |
item.fullcitation | Gurbuz, Derya (2025) CYCLES: Scenography tailored to War Photography and Political Violence. | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.accessRights | Open Access | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
51425cae-9b65-474d-95e5-9922cb320c35.pdf | 58.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.