Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/8601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCLIJSTERS, W.-
dc.contributor.authorBUSSELS, Roel-
dc.date.accessioned2008-11-20T12:04:19Z-
dc.date.available2008-11-20T12:04:19Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/8601-
dc.description.abstractHet imago van een vakantiebestemming speelt een belangrijke rol in de keuze van de uiteindelijke bestemming. Deze eindverhandeling onderzoekt het imago van Finland bij Vlaamse toeristen. 217 leden van de populatie worden ondervraagd door middel van een elektronische enquête. De vragenlijst is gebaseerd op het model dat Echtner en Ritchie (1993) suggereren. Het onderzoek wordt aangevuld met een importance-performance analyse, ontworpen door Martilla en James (1977). Het doel van deze extra analyse is de identificatie van sterke en zwakke punten uit het imago. Bovendien wordt nagegaan of de leeftijd en het opleidingsniveau van de toerist een invloed hebben op het beeld dat hij heeft van Finland.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isonl-
dc.publisherUHasselt Diepenbeek-
dc.titleHet imago van Finland bij de Vlaamse toerist-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages84-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notes3de jaar handelsingenieur - major internationaal zakenwezen-
local.type.specifiedMaster thesis-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.fullcitationBUSSELS, Roel (2008) Het imago van Finland bij de Vlaamse toerist.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Eindverhandelingen 2007-2008
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
03206672007413c.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

20
checked on Jun 25, 2022

Download(s)

12
checked on Jun 25, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.