Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/8678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSWINNEN, G.-
dc.contributor.authorJANS, Tim-
dc.date.accessioned2008-11-20T12:05:49Z-
dc.date.available2008-11-20T12:05:49Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/8678-
dc.description.abstractDoordat 'brand equity' voor een merkeigenaar vele uiteenlopende voordelen heeft, is het belangrijk deze 'brand equity' in het oog te houden. Dit vereist een methode om deze 'brand equity' op één of andere manier te kunnen meten. Dit wordt dieper onderzocht in deze eindverhandeling. In de literatuurstudie wordt nagegaan wat een merk precies is, en wat er de voordelen van zijn. Vervolgens wordt besproken wat 'brand equity' precies is, en waaruit het is opgebouwd. De verschillende manieren om 'brand equity' te meten worden beschreven. Deze meetmethodes worden opgedeeld in drie categorieën. Tenslotte wordt er in de praktijkstudie een meting van 'brand equity' uitgevoerd in de markt van mobiele telefoons, met behulp van de meetmethode van Aaker. De praktijkstudie richt zich op de vijf grootste merken in deze markt. Naast een algemene meting, wordt ook gekeken naar de verschillen tussen mannen en vrouwen.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isonl-
dc.publisherUHasselt Diepenbeek-
dc.titleDe meting van "brand equity"-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages186-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notes3de jaar handelsingenieur - major marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.fullcitationJANS, Tim (2008) De meting van "brand equity".-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorJANS, Tim-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Eindverhandelingen 2007-2008
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
03212862007412c.pdf2.69 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

64
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

42
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.