MARTENS, Hilda

Full Name
MARTENS, Hilda
Email
hilda.martens@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 81-100 of 108 (Search time: 0.009 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
812003Kwaliteitsvol omgaan met oudere werknemers.MARTENS, HildaJournal ContributionA3
822003Kwaliteitsvol omgaan met oudere werknemers: 1MARTENS, HildaJournal ContributionA3
32003Kwaliteitsvol omgaan met oudere werknemers: 2MARTENS, HildaJournal ContributionA3
42003The social construction of identity at the workplace: negotiation of meaning in the car manufacturing industrySCHIPPERS, Nathalie; MARTENS, Hilda; Wildemeersch, D.Proceedings PaperC2
52003Kwaliteitsvol omgaan met oudere werknemers: 3MARTENS, HildaJournal ContributionA3
62002Training sociale vaardigheden in een universitaire managementopleiding: Mogelijkheden en beperkingen.MARTENS, Hilda; GRIETEN, Styn; DE WEERDT, Sven; SCHIPPERS, NathalieBook SectionB3
72002Diversiteitsmanagement bij Ford Motor Company. Geen modegril.Gumienny, S.; MARTENS, Hilda; SCHIPPERS, NathalieBook SectionB3
82002Experiences with training in social skills: design and study of the effectiveness: a case study at the Faculty of Management of the Limburg University CentreMARTENS, Hilda; GRIETEN, Styn; DE WEERDT, Sven; SCHIPPERS, NathalieJournal ContributionA1
92002Training in social skills for future managersMARTENS, Hilda; GRIETEN, Styn; DE WEERDT, Sven; SCHIPPERS, NathalieProceedings PaperC2
102002Developing Professional Learning Environments: model and application.DE WEERDT, Sven; CORTHOUTS, Felix; MARTENS, Hilda; Bouwen, R.Journal ContributionA1
112002Van absenteïsme naar presenteïsme: een geïntegreerde verzuimbenaderingMARTENS, Hilda; Cardinaels, J.Book SectionB3
122001Personeelsmanagement in garage en voedingsdetailhandel: op zoek naar een beleidMARTENS, Hilda; Nelen, M.Journal ContributionA3
132001Enten in plaats van ombouwen: hoe maak je veranderingsprocessen in een organisatie doeltreffend, haalbaar én aanvaardbaar voor alle leden?Nelen, M.; MARTENS, Hilda; Janssens, L.; Herssens, L.Journal ContributionA3
142001Enhancing commitment and overcoming the knowing –doing gap: a case study at the Technicon Northern Gauteng (TNG) in South Africa.MARTENS, Hilda; Verhagen, J.Proceedings PaperC2
152001Construction of an action-research project about an organizational change process in a bureaucratic organization.MARTENS, HildaProceedings PaperC2
162001Effecten van het beheer van middelen op de bedrijfsresultaten. Een vergelijkende studie.Follong, Anke; MARTENS, Hilda; Van Nuland, YvesBook SectionB3
172000The people side of organizational change in a large bureaucratic organization. A case study in the Belgian Tax Ministry.MARTENS, HildaJournal ContributionA1
182000Training as an internal service in the organizational change process in the Belgian Tax MinistryMARTENS, HildaConference MaterialC2
192000Training als instrument voor organisatieverandering in het Ministerie van Financiën.MARTENS, HildaBook SectionB3
202000Ministerie van Financiën: training als instrument voor organisatieveranderingMARTENS, HildaBook SectionB3