MARTENS, Hilda

Full Name
MARTENS, Hilda
Email
hilda.martens@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Refined By:
Date Issued:  [2000 TO 2009]

Results 81-96 of 96 (Search time: 0.007 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
812003Kwaliteitsvol omgaan met oudere werknemers.MARTENS, HildaJournal ContributionA3
822002Van absenteïsme naar presenteïsme: een geïntegreerde verzuimbenaderingMARTENS, Hilda; Cardinaels, J.Book SectionB3
832002Training in social skills for future managersMARTENS, Hilda; GRIETEN, Styn; DE WEERDT, Sven; SCHIPPERS, NathalieProceedings PaperC2
842002Training sociale vaardigheden in een universitaire managementopleiding: Mogelijkheden en beperkingen.MARTENS, Hilda; GRIETEN, Styn; DE WEERDT, Sven; SCHIPPERS, NathalieBook SectionB3
852002Diversiteitsmanagement bij Ford Motor Company. Geen modegril.Gumienny, S.; MARTENS, Hilda; SCHIPPERS, NathalieBook SectionB3
862002Experiences with training in social skills: design and study of the effectiveness: a case study at the Faculty of Management of the Limburg University CentreMARTENS, Hilda; GRIETEN, Styn; DE WEERDT, Sven; SCHIPPERS, NathalieJournal ContributionA1
872002Developing Professional Learning Environments: model and application.DE WEERDT, Sven; CORTHOUTS, Felix; MARTENS, Hilda; Bouwen, R.Journal ContributionA1
882001Personeelsmanagement in garage en voedingsdetailhandel: op zoek naar een beleidMARTENS, Hilda; Nelen, M.Journal ContributionA3
892001Construction of an action-research project about an organizational change process in a bureaucratic organization.MARTENS, HildaProceedings PaperC2
902001Effecten van het beheer van middelen op de bedrijfsresultaten. Een vergelijkende studie.Follong, Anke; MARTENS, Hilda; Van Nuland, YvesBook SectionB3
912001Enhancing commitment and overcoming the knowing –doing gap: a case study at the Technicon Northern Gauteng (TNG) in South Africa.MARTENS, Hilda; Verhagen, J.Proceedings PaperC2
922001Enten in plaats van ombouwen: hoe maak je veranderingsprocessen in een organisatie doeltreffend, haalbaar én aanvaardbaar voor alle leden?Nelen, M.; MARTENS, Hilda; Janssens, L.; Herssens, L.Journal ContributionA3
932000Training as an internal service in the organizational change process in the Belgian Tax MinistryMARTENS, HildaConference MaterialC2
942000Ministerie van Financiën: training als instrument voor organisatieveranderingMARTENS, HildaBook SectionB3
952000The people side of organizational change in a large bureaucratic organization. A case study in the Belgian Tax Ministry.MARTENS, HildaJournal ContributionA1
962000Training als instrument voor organisatieverandering in het Ministerie van Financiën.MARTENS, HildaBook SectionB3