MATTHYSSENS, Paul

Full Name
MATTHYSSENS, Paul
Email
paul.matthyssens@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Refined By:
Date Issued:  [2000 TO 2009]
Date Issued:  2004

Results 1-15 of 15 (Search time: 0.007 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
12004Limburg en de Limburgse producten: de ""Schone Slaapster""MATTHYSSENS, Paul; FAES, WouterBook SectionB2
22004Waardecreatie in de industrie van voedingsingrediënten: een zoektocht naar onderscheidend vermogen in de voedingsmiddelen industrieMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR2
32004A technological contingency perspective on the depth and scope of international outsourcingMol, M.J.; PAUWELS, Piet; MATTHYSSENS, Paul; QUINTENS, LievenJournal ContributionA1
42004Waardecreatie in de truck en trailer industrie: een zoektocht naar onderscheidend vermogen in de automotive marktMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR2
52004Innovation en marketing ou marketing de l'innovation: dans les milieux industriels, l'innovation se définit toujours en termes de produits et de processus: la création d'un capital client est par contre négligéeMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreJournal ContributionA3
62004Waardecreatie en innovatie in de industrie: nieuwe denkkaders versus oude gewoontenMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreBookB1
72004Towards a model of entrepreneurial innovation: cases of European high tech start-upsVerboven, Peter; Vandenbempt, Koen; MATTHYSSENS, PaulProceedings PaperC2
82004Waarde creëren voor klanten: in industriële omgevingen denkt men bij innovatie steevast aan producten en processen: de creatie van klantenwaarde wordt over het hoofd gezienMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreJournal ContributionA3
92004Screening door Europese incubators: hoe 'balanced' is hun 'scorecard'?MATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Aerts, KrisJournal ContributionA1
102004Regiomarketing voor Limburg: theoretische overwegingen en eerste aanzetBRENGMAN, Malaika; FAES, Wouter; MATTHYSSENS, PaulBook SectionB2
112004Waarde-innovatie en onderscheidend vermogen: de lerende organisatie als noodzaakMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR1
122004Waardecreatie in de sector van energie (elektriciteit): een zoektocht naar onderscheidend vermogen in de energiemarktMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR2
132004Waarde-innovatie bij industriële ondernemingen: rapportage enquête en statistische verantwoordingMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR2
142004Marketingnoden van innovatieve bedrijven in internationaal perspectiefMATTHYSSENS, Paul; FAES, Wouter; BRUNINX, Steven; de Quecker, P.J.Book SectionB2
152004Strategic flexibility in export expansion: growing through withdrawalPAUWELS, Piet; MATTHYSSENS, PaulJournal ContributionA1