MATTHYSSENS, Paul

Full Name
MATTHYSSENS, Paul
Email
paul.matthyssens@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 101-111 of 111 (Search time: 0.021 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
1011994Strategic alliances in perspective: management process and research questionsMATTHYSSENS, Paul; VAN GILS, Anita; Hyman, M.Journal Contribution
221993Industriële distributiekanalen als strategisch wapenMATTHYSSENS, Paul; van Doornik, MichielJournal Contribution
231993Industriële toeleveranciers onder vuur: maakt relatiemarketing nog een kans?MATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
241993Strategic alliances: development of an integrative framework and research agendaMATTHYSSENS, Paul; VAN GILS, Anita; Tas, M.Journal Contribution
251993Kritische succesfactoren van een industriële marketingstrategieMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
261993A framework for strategic alliances: literature review and research agendaMATTHYSSENS, Paul; VAN GILS, Anita; Tas, MirjamResearch Report
271992Het managen van marketing in een technische omgevingMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
281992Toegepaste industriële marketing: hoe de kloof tussen techniek en marketing te overbruggenMATTHYSSENS, Paul; Kympers, L.; van der Lek, E.J.; Vollering, J.B.Book
291991Characteristics of international salesmen: an empirical studyMATTHYSSENS, Paul; van Kenhove, PatrickJournal Contribution
301991Evolutie van industriële marketingMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
311991Commerciëel beleid voor duurzame consumptiegoederenMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution