MATTHYSSENS, Paul

Full Name
MATTHYSSENS, Paul
Email
paul.matthyssens@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Refined By:
Date Issued:  [1991 TO 1999]
Type:  Journal Contribution

Results 21-33 of 33 (Search time: 0.005 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
211994Empirische studie naar kritische succesfactoren in internationale marketingMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, Piet; Meert, VéroniqueJournal Contribution
221994Techniek en commercie: afstemming of tegenstelling?MATTHYSSENS, Paul; Huisman, D.; Lieshout, K.Journal Contribution
231994Getting closer and nicer: co-operation and partnership in the supply chainMATTHYSSENS, Paul; van den Bulte, ChristopheJournal Contribution
241994Toepassingen van portfoliomanagementMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
251994Strategic alliances in perspective: management process and research questionsMATTHYSSENS, Paul; VAN GILS, Anita; Hyman, M.Journal Contribution
261993Industriële distributiekanalen als strategisch wapenMATTHYSSENS, Paul; van Doornik, MichielJournal Contribution
271993Industriële toeleveranciers onder vuur: maakt relatiemarketing nog een kans?MATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
281993Strategic alliances: development of an integrative framework and research agendaMATTHYSSENS, Paul; VAN GILS, Anita; Tas, M.Journal Contribution
291993Kritische succesfactoren van een industriële marketingstrategieMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
301992Het managen van marketing in een technische omgevingMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
311991Characteristics of international salesmen: an empirical studyMATTHYSSENS, Paul; van Kenhove, PatrickJournal Contribution
321991Evolutie van industriële marketingMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
331991Commerciëel beleid voor duurzame consumptiegoederenMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution