MATTHYSSENS, Paul

Full Name
MATTHYSSENS, Paul
Email
paul.matthyssens@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Refined By:
Type:  Journal Contribution

Results 41-58 of 58 (Search time: 0.012 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
411995Dynamiek in de industriële marketingMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
421995De marktgerichte industriële onderneming: kritische inter- en intrafunctionele relatiesMATTHYSSENS, Paul; Hillen, R.Journal Contribution
431995De marketing-finance interfaceMATTHYSSENS, Paul; Podevyn, B.Journal Contribution
441994Klantgericht ondernemen in een technische omgevingMATTHYSSENS, Paul; Huisman, D.; Lieshout, K.Journal Contribution
451994Industrielle Vertriebskanäle als strategische WaffeMATTHYSSENS, Paul; van Doornik, MichielJournal Contribution
461994Empirische studie naar kritische succesfactoren in internationale marketingMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, Piet; Meert, VéroniqueJournal Contribution
471994Techniek en commercie: afstemming of tegenstelling?MATTHYSSENS, Paul; Huisman, D.; Lieshout, K.Journal Contribution
481994Getting closer and nicer: co-operation and partnership in the supply chainMATTHYSSENS, Paul; van den Bulte, ChristopheJournal Contribution
491994Toepassingen van portfoliomanagementMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
501994Strategic alliances in perspective: management process and research questionsMATTHYSSENS, Paul; VAN GILS, Anita; Hyman, M.Journal Contribution
511993Industriële distributiekanalen als strategisch wapenMATTHYSSENS, Paul; van Doornik, MichielJournal Contribution
521993Industriële toeleveranciers onder vuur: maakt relatiemarketing nog een kans?MATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
531993Strategic alliances: development of an integrative framework and research agendaMATTHYSSENS, Paul; VAN GILS, Anita; Tas, M.Journal Contribution
541993Kritische succesfactoren van een industriële marketingstrategieMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
551992Het managen van marketing in een technische omgevingMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
561991Characteristics of international salesmen: an empirical studyMATTHYSSENS, Paul; van Kenhove, PatrickJournal Contribution
571991Evolutie van industriële marketingMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
581991Commerciëel beleid voor duurzame consumptiegoederenMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution