Full Name
BRIJS, Kris
Email
kris.brijs@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 281-300 of 304 (Search time: 0.041 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
2812010Begeleidende signalisatie bij werk-gerelateerde omleidingen op snelwegenJONGEN, Ellen; BRIJS, Kris; WETS, Geert; BRIJS, TomProceedings PaperC1
2822010Snelheidsmanagement: Waarom snelheid in het verkeer een probleem is en wat u eraan kunt doenDANIELS, Stijn; VANEERDEWEGH, Philip; BRIJS, Kris; DILLEN, Walter; DEKNUDT, Patrick; THIERIE, MelissaBookB3
2832010The Psychology Behind Road Pricing: Identification of Socio-Cognitive Factors Inducing Changes in Activity-Travel BehaviourCOOLS, Mario; BRIJS, Kris; MOONS, Elke; JANSSENS, Davy; WETS, GeertProceedings PaperC2
2842010Aanvullende rijopleidingen bij jongeren: Een effectevaluatie van het project On the RoadBRIJS, Kris; BRIJS, Tom; RUITER, Rob; KLYNEN, Eddy; VERSTEELE, MayaProceedings PaperC1
2852009Sequential ADvanced Guide Signing for Work-Zone-Related Rerouting on Highways: The Effect of Longitdunial Location on the Driver's Trajectory ControlBRIJS, Kris; JONGEN, Ellen; WETS, Geert; BRIJS, TomProceedings PaperC2
2862009Naar een evidence-based en doelgroep-specifieke verkeerseducatieBRIJS, Kris; RUITER, Rob; BRIJS, TomProceedings PaperC1
2872009Evaluation of the Isolated Effects of a Seat-Belt Campaign in BelgiumBRIJS, Kris; DANIELS, Stijn; BRIJS, TomBook SectionB3
2882009De Signalisatiesimulator: Een innovatieve evaluatietool voor 'Minder Hinder' maatregelenBRIJS, Kris; Withofs, Jan; Kuppens, Johan; WETS, GeertConference MaterialC2
2892009Evaluatierapport ON THE ROADBRIJS, Kris; RUITER, Rob; BRIJS, TomResearch ReportR2
2902009The CoO-ELM model: A theoretical framework for the cognitive processes underlying country of origin-effectsBLOEMER, Johanna; BRIJS, Kris; Kasper, HansJournal ContributionA1
2912009Ordinal Evaluation: A New Perspective on Country ImagesRobnik-Sikonja, Marko; BRIJS, Kris; VANHOOF, KoenProceedings PaperC1
2922008Evaluation of the isolated effects of a seatbelt campaign in BelgiumBRIJS, Kris; DANIELS, Stijn; BRIJS, TomResearch ReportR2
2932008Veiligheid als een totaalcultuurBRIJS, Kris; BRIJS, TomBook SectionB2
2942007The importance of aggregation operator characteristics in marketing researchBRIJS, Kris; DEPAIRE, Benoit; VANHOOF, Koen; BRIJS, Tom; WETS, GeertProceedings PaperC1
2952006Using Fuzzy Set Theory to Assess Country-of-Origin Effects on the Formation of Product Attitude.BRIJS, Kris; VANHOOF, Koen; BRIJS, Tom; KARLIS, DimitrisProceedings PaperC1
2962006'BZL' at the business faculty of the Hasselt UniversityBRIJS, Kris; CLIJSTERS, WillyConference MaterialC2
2972006Unravelling country-of-origin: Semiotics as a theoretical basis for a meaning-centred approach towards country-of-origin effectsBRIJS, KrisTheses and DissertationsT2
2982006Rehabilitating the status of country images: An empirical caseBRIJS, KrisConference MaterialC2
2992006Semi-autonomous learning in language education: a testimonial caseBRIJS, Kris; CLIJSTERS, WillyProceedings PaperC1
3002006Country images: do they really matter? Critical reflections and empirical evidence rehabilitating the importance and understanding of country-of-origin effectsBRIJS, Kris; BLOEMER, Johanna; KASPER, HansConference MaterialC2