Full Name
BRIJS, Kris
Email
kris.brijs@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 281-300 of 306 (Search time: 0.053 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
2812010The psychology behind road pricing: Identification of socio-cognitive factors inducing changes in activity-travel behaviorCOOLS, Mario; BRIJS, Kris; MOONS, Elke; JANSSENS, Davy; WETS, GeertProceedings PaperC1
622010Evidence Based Marketing voor het BusvervoerThierie, Melissa; BRIJS, Kris; BERENOS, MikeJournal ContributionA3
632010Begeleidende signalisatie bij werk-gerelateerde omleidingen op snelwegenJONGEN, Ellen; BRIJS, Kris; WETS, Geert; BRIJS, TomProceedings PaperC1
642010Snelheidsmanagement: Waarom snelheid in het verkeer een probleem is en wat u eraan kunt doenDANIELS, Stijn; VANEERDEWEGH, Philip; BRIJS, Kris; DILLEN, Walter; DEKNUDT, Patrick; THIERIE, MelissaBookB3
652010The Psychology Behind Road Pricing: Identification of Socio-Cognitive Factors Inducing Changes in Activity-Travel BehaviourCOOLS, Mario; BRIJS, Kris; MOONS, Elke; JANSSENS, Davy; WETS, GeertProceedings PaperC2
662010Aanvullende rijopleidingen bij jongeren: Een effectevaluatie van het project On the RoadBRIJS, Kris; BRIJS, Tom; RUITER, Rob; KLYNEN, Eddy; VERSTEELE, MayaProceedings PaperC1
672009Sequential ADvanced Guide Signing for Work-Zone-Related Rerouting on Highways: The Effect of Longitdunial Location on the Driver's Trajectory ControlBRIJS, Kris; JONGEN, Ellen; WETS, Geert; BRIJS, TomProceedings PaperC2
882009Naar een evidence-based en doelgroep-specifieke verkeerseducatieBRIJS, Kris; RUITER, Rob; BRIJS, TomProceedings PaperC1
892009Evaluation of the Isolated Effects of a Seat-Belt Campaign in BelgiumBRIJS, Kris; DANIELS, Stijn; BRIJS, TomBook SectionB3
902009De Signalisatiesimulator: Een innovatieve evaluatietool voor 'Minder Hinder' maatregelenBRIJS, Kris; Withofs, Jan; Kuppens, Johan; WETS, GeertConference MaterialC2
912009Evaluatierapport ON THE ROADBRIJS, Kris; RUITER, Rob; BRIJS, TomResearch ReportR2
922009The CoO-ELM model: A theoretical framework for the cognitive processes underlying country of origin-effectsBLOEMER, Johanna; BRIJS, Kris; Kasper, HansJournal ContributionA1
932009Ordinal Evaluation: A New Perspective on Country ImagesRobnik-Sikonja, Marko; BRIJS, Kris; VANHOOF, KoenProceedings PaperC1
942008Evaluation of the isolated effects of a seatbelt campaign in BelgiumBRIJS, Kris; DANIELS, Stijn; BRIJS, TomResearch ReportR2
952008Veiligheid als een totaalcultuurBRIJS, Kris; BRIJS, TomBook SectionB2
162007The importance of aggregation operator characteristics in marketing researchBRIJS, Kris; DEPAIRE, Benoit; VANHOOF, Koen; BRIJS, Tom; WETS, GeertProceedings PaperC1
172006'BZL' at the business faculty of the Hasselt UniversityBRIJS, Kris; CLIJSTERS, WillyConference MaterialC2
182006Unravelling country-of-origin: Semiotics as a theoretical basis for a meaning-centred approach towards country-of-origin effectsBRIJS, KrisTheses and DissertationsT2
192006Rehabilitating the status of country images: An empirical caseBRIJS, KrisConference MaterialC2
202006Semi-autonomous learning in language education: a testimonial caseBRIJS, Kris; CLIJSTERS, WillyProceedings PaperC1