Full Name
BRIJS, Kris
Email
kris.brijs@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Refined By:
Author:  BRIJS, Kris
Author:  BRIJS, Tom
Type:  Proceedings Paper

Results 41-49 of 49 (Search time: 0.011 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
412010Aanvullende rijopleidingen bij jongeren: Een effectevaluatie van het project On the RoadBRIJS, Kris; BRIJS, Tom; RUITER, Rob; KLYNEN, Eddy; VERSTEELE, MayaProceedings PaperC1
422010Rerouting on Multi-Lane Highways: The Effect of Message Signs on Driving BehaviorBRIJS, Kris; JONGEN, Ellen; WETS, Geert; BRIJS, Tom; KUPPENS, Johan; WITHOFS, JanProceedings PaperC2
432010An Experimental Approach Towards the Evaluation of a Seat Belt Campaign With an Inside View on the Psychology Behind Seat Belt UseBRIJS, Kris; DANIELS, Stijn; BRIJS, Tom; WETS, GeertProceedings PaperC2
442010Begeleidende signalisatie bij werk-gerelateerde omleidingen op snelwegenJONGEN, Ellen; BRIJS, Kris; WETS, Geert; BRIJS, TomProceedings PaperC1
452010Sequential advanced guide signing for work zone related rerouting on highways: The effect of longitudinal location on the driver’ s trajectory controlBRIJS, Kris; JONGEN, Ellen; WETS, Geert; BRIJS, TomProceedings PaperC2
462009Sequential ADvanced Guide Signing for Work-Zone-Related Rerouting on Highways: The Effect of Longitdunial Location on the Driver's Trajectory ControlBRIJS, Kris; JONGEN, Ellen; WETS, Geert; BRIJS, TomProceedings PaperC2
472009Naar een evidence-based en doelgroep-specifieke verkeerseducatieBRIJS, Kris; RUITER, Rob; BRIJS, TomProceedings PaperC1
482007The importance of aggregation operator characteristics in marketing researchBRIJS, Kris; DEPAIRE, Benoit; VANHOOF, Koen; BRIJS, Tom; WETS, GeertProceedings PaperC1
492006Using Fuzzy Set Theory to Assess Country-of-Origin Effects on the Formation of Product Attitude.BRIJS, Kris; VANHOOF, Koen; BRIJS, Tom; KARLIS, DimitrisProceedings PaperC1