Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/10032
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | PETERMANS, Ann | - |
dc.contributor.author | GYSEN, Grete | - |
dc.date.accessioned | 2009-12-09T09:35:06Z | - |
dc.date.available | 2009-12-09T09:35:06Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Verkeersspecialist, 136. p. 10-12 | - |
dc.identifier.issn | 1379-4922 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/10032 | - |
dc.description.abstract | Het project Verkeersgetuigen confronteert jongeren uit de derde graad van het secundair onderwijs in klasverband op een niet-belerende manier met het verhaal van een persoon die als jongvolwassene slachtoffer van een verkeersongeval werd. De verkeersgetuigen komen de jongeren vertellen over hun leven voor het ongeval, het ongeval zelf en de impact die dit gebeuren op hun leven heeft gehad. | - |
dc.language.iso | en | - |
dc.publisher | Kluwer | - |
dc.title | Verkeersgetuigen zetten jongeren aan het denken. Evaluatie van een pilootproject in Limburg | - |
dc.type | Journal Contribution | - |
dc.identifier.epage | 12 | - |
dc.identifier.spage | 10 | - |
dc.identifier.volume | 136 | - |
local.bibliographicCitation.jcat | A3 | - |
local.type.refereed | Non-Refereed | - |
local.type.specified | Article | - |
dc.bibliographicCitation.oldjcat | A3 | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.accessRights | Open Access | - |
item.fullcitation | PETERMANS, Ann & GYSEN, Grete (2007) Verkeersgetuigen zetten jongeren aan het denken. Evaluatie van een pilootproject in Limburg. In: Verkeersspecialist, 136. p. 10-12. | - |
item.contributor | PETERMANS, Ann | - |
item.contributor | GYSEN, Grete | - |
crisitem.journal.issn | 1379-4922 | - |
Appears in Collections: | Research publications |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Verkeersgetuigen.pdf | Peer-reviewed author version | 25.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.