Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/10032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPETERMANS, Ann-
dc.contributor.authorGYSEN, Grete-
dc.date.accessioned2009-12-09T09:35:06Z-
dc.date.available2009-12-09T09:35:06Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationVerkeersspecialist, 136. p. 10-12-
dc.identifier.issn1379-4922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/10032-
dc.description.abstractHet project Verkeersgetuigen confronteert jongeren uit de derde graad van het secundair onderwijs in klasverband op een niet-belerende manier met het verhaal van een persoon die als jongvolwassene slachtoffer van een verkeersongeval werd. De verkeersgetuigen komen de jongeren vertellen over hun leven voor het ongeval, het ongeval zelf en de impact die dit gebeuren op hun leven heeft gehad.-
dc.language.isoen-
dc.publisherKluwer-
dc.titleVerkeersgetuigen zetten jongeren aan het denken. Evaluatie van een pilootproject in Limburg-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage12-
dc.identifier.spage10-
dc.identifier.volume136-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcatA3-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationPETERMANS, Ann & GYSEN, Grete (2007) Verkeersgetuigen zetten jongeren aan het denken. Evaluatie van een pilootproject in Limburg. In: Verkeersspecialist, 136. p. 10-12.-
item.contributorPETERMANS, Ann-
item.contributorGYSEN, Grete-
crisitem.journal.issn1379-4922-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Verkeersgetuigen.pdfPeer-reviewed author version25.43 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

14
checked on Sep 6, 2022

Download(s)

6
checked on Sep 6, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.