Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/10099
Title: Onderzoeken hoe klanten aangemoedigd kunnen worden te klagen in geval van problemen bij elektronische dienstverlening
Authors: TILKIN, Stefanie
Advisors: STREUKENS, A.
Issue Date: 2009
Publisher: UHasselt Diepenbeek
Abstract: Onderzoek naar hoe klanten aangemoedigd kunnen worden te klagen bij problemen in verband met elektronische dinestverlening
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen - accountancy en financiering
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/10099
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
04221462008631c.pdf704.22 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

10
checked on May 24, 2022

Download(s)

4
checked on May 24, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.