Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/10099
Title: Onderzoeken hoe klanten aangemoedigd kunnen worden te klagen in geval van problemen bij elektronische dienstverlening
Authors: TILKIN, Stefanie 
Advisors: STREUKENS, A.
Issue Date: 2009
Publisher: UHasselt Diepenbeek
Abstract: Onderzoek naar hoe klanten aangemoedigd kunnen worden te klagen bij problemen in verband met elektronische dinestverlening
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen - accountancy en financiering
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/10099
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
04221462008631c.pdf704.22 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

18
checked on Sep 7, 2022

Download(s)

10
checked on Sep 7, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.