Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/10138
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDE GROOTE, P.-
dc.contributor.authorHENDRICKX, Bram-
dc.date.accessioned2009-12-14T09:37:05Z-
dc.date.available2009-12-14T09:37:05Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/10138-
dc.description.abstractDeze masterproef gaat over de marketingstrategie van het Nationaal Park Hoge Kempen (NPHK). Bij de oprichting werd er gekozen om het budget grotendeels uit te geven aan de kwaliteit van het aanbod wat ten koste ging van de promotie. Nu wil het NPHK nagaan of hun marketinstrategie goed gekozen is. Daarom is de centrale onderzoeksvraag "Is de huidige marketingstrategie van het NPHK efficiƫnt? Wat zou aangepast kunnen worden?"-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt Diepenbeek-
dc.titleNationaal Park Hoge Kempen-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages84-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen - marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.fullcitationHENDRICKX, Bram (2009) Nationaal Park Hoge Kempen.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorHENDRICKX, Bram-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06242892008634c.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

50
checked on Oct 29, 2023

Download(s)

24
checked on Oct 29, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.