Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/10138
Title: Nationaal Park Hoge Kempen
Authors: HENDRICKX, Bram
Advisors: DE GROOTE, P.
Issue Date: 2009
Publisher: UHasselt Diepenbeek
Abstract: Deze masterproef gaat over de marketingstrategie van het Nationaal Park Hoge Kempen (NPHK). Bij de oprichting werd er gekozen om het budget grotendeels uit te geven aan de kwaliteit van het aanbod wat ten koste ging van de promotie. Nu wil het NPHK nagaan of hun marketinstrategie goed gekozen is. Daarom is de centrale onderzoeksvraag "Is de huidige marketingstrategie van het NPHK efficiĆ«nt? Wat zou aangepast kunnen worden?"
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen - marketing
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/10138
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06242892008634c.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

50
checked on Oct 29, 2023

Download(s)

24
checked on Oct 29, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.