Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/10914
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorThierie, Melissa-
dc.contributor.authorBRIJS, Kris-
dc.contributor.authorBERENOS, Mike-
dc.date.accessioned2010-05-18T11:33:02Z-
dc.date.availableNO_RESTRICTION-
dc.date.available2010-05-18T11:33:02Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationVerkeerskunde, 2010(3)-
dc.identifier.issn0377-8495-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/10914-
dc.description.abstractHoe kunnen mobiliteitsmarketeers verstokte automobilisten verleiden de bus te gebruiken voor woon-werkverkeer? Dit is in Eindhoven met Evidence Based Marketing (EBM) onderzocht; een methodiek waarbij maatregelen het gedrag veranderen op basis van eerder onderzoek.-
dc.language.isonl-
dc.publisherVerkeerskunde.nl-
dc.titleEvidence Based Marketing voor het Busvervoer-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.issue3-
dc.identifier.volume2010-
local.format.pages15-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcatA3-
dc.identifier.urlhttp://www.verkeerskunde.nl/inhoud-verkeerskunde/inhoud-verkeerskunde/inhoud-verkeerskunde-3-2010.20476.lynkx-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorThierie, Melissa-
item.contributorBRIJS, Kris-
item.contributorBERENOS, Mike-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationThierie, Melissa; BRIJS, Kris & BERENOS, Mike (2010) Evidence Based Marketing voor het Busvervoer. In: Verkeerskunde, 2010(3).-
crisitem.journal.issn0377-8495-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Evidence Based Marketing_CVS.pdfNon Peer-reviewed author version240.14 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

10
checked on Sep 7, 2022

Download(s)

4
checked on Sep 7, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.