Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/12593
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTREUKENS, Sandra-
dc.contributor.advisorSWINNEN, Gilbert-
dc.contributor.advisorWILLEMS, Kim-
dc.contributor.advisorLEROI-WERELDS, Sara-
dc.contributor.authorCanini, Dario-
dc.date.accessioned2011-11-25T09:05:59Z-
dc.date.available2011-11-25T09:05:59Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/12593-
dc.description.abstractIn deze masterproef onderzoeken we in eerste instantie of de persoonlijkheid van een winkel een invloed kan hebben op de waarde die een klant ervaart. Daarnaast achterhalen we de mogelijke gevolgen van een winkelpersoonlijkheid-klantwaarde relatie voor de klantenloyaliteit. Ten slotte gaan we na of de invloed van een winkelpersoonlijkheid op de ervaren klantwaarde verschilt tussen diverse consumentengroepen.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt Diepenbeek-
dc.titleDe invloed van een winkelpersoonlijkheid op de ervaren klantwaarde en de gevolgen voor de klantenloyaliteit-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen: handelsingenieur-technologie-, innovatie- en milieumanagement-
local.type.specifiedMaster thesis-
dc.bibliographicCitation.oldjcatD2-
item.fullcitationCanini, Dario (2011) De invloed van een winkelpersoonlijkheid op de ervaren klantwaarde en de gevolgen voor de klantenloyaliteit.-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorCanini, Dario-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06240082010589.pdf3.58 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

90
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

70
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.