Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/12593
Title: De invloed van een winkelpersoonlijkheid op de ervaren klantwaarde en de gevolgen voor de klantenloyaliteit
Authors: Canini, Dario
Advisors: STREUKENS, Sandra
SWINNEN, Gilbert
WILLEMS, Kim
LEROI-WERELDS, Sara
Issue Date: 2011
Publisher: UHasselt Diepenbeek
Abstract: In deze masterproef onderzoeken we in eerste instantie of de persoonlijkheid van een winkel een invloed kan hebben op de waarde die een klant ervaart. Daarnaast achterhalen we de mogelijke gevolgen van een winkelpersoonlijkheid-klantwaarde relatie voor de klantenloyaliteit. Ten slotte gaan we na of de invloed van een winkelpersoonlijkheid op de ervaren klantwaarde verschilt tussen diverse consumentengroepen.
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen: handelsingenieur-technologie-, innovatie- en milieumanagement
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/12593
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06240082010589.pdf3.58 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

90
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

70
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.