Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/13209
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | GUEDENS, Wanda | - |
dc.contributor.author | REYGEL, Patrick | - |
dc.contributor.author | ASPERGES, Michel | - |
dc.date.accessioned | 2012-02-27T12:11:57Z | - |
dc.date.available | 2012-02-27T12:11:57Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | NVOX-magazine voor het onderwijs in de natuurwetenschappen, 37 (2), p. 63-65 | - |
dc.identifier.issn | 0921-1713 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/13209 | - |
dc.description.abstract | Fotosynthese-experimenten in het secundair onderwijs bleven tot nog toe beperkt tot het afdekken van pelargoniumbladeren met aluminiumfolie en het ‘bellenexperiment’ met waterpest (Elodea canadensis). Het practicum microscopische waarnemingen van de fotosynthese laat echter toe de vorming van zuurstofgas en zetmeel op microscopische schaal te zien en bovendien wordt de kennis over (bio)chemie en biologie hierbij op een zeer hoog niveau van integreren gebracht. | - |
dc.language.iso | nl | - |
dc.title | De fotosynthese anders bekeken | - |
dc.type | Journal Contribution | - |
dc.identifier.epage | 65 | - |
dc.identifier.issue | 2 | - |
dc.identifier.spage | 63 | - |
dc.identifier.volume | 37 | - |
local.bibliographicCitation.jcat | A3 | - |
local.type.refereed | Non-Refereed | - |
local.type.specified | Article | - |
dc.bibliographicCitation.oldjcat | A2 | - |
item.fullcitation | GUEDENS, Wanda; REYGEL, Patrick & ASPERGES, Michel (2012) De fotosynthese anders bekeken. In: NVOX-magazine voor het onderwijs in de natuurwetenschappen, 37 (2), p. 63-65. | - |
item.contributor | GUEDENS, Wanda | - |
item.contributor | REYGEL, Patrick | - |
item.contributor | ASPERGES, Michel | - |
item.accessRights | Closed Access | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
crisitem.journal.issn | 0921-1713 | - |
Appears in Collections: | Research publications |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.