Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/13209
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGUEDENS, Wanda-
dc.contributor.authorREYGEL, Patrick-
dc.contributor.authorASPERGES, Michel-
dc.date.accessioned2012-02-27T12:11:57Z-
dc.date.available2012-02-27T12:11:57Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationNVOX-magazine voor het onderwijs in de natuurwetenschappen, 37 (2), p. 63-65-
dc.identifier.issn0921-1713-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/13209-
dc.description.abstractFotosynthese-experimenten in het secundair onderwijs bleven tot nog toe beperkt tot het afdekken van pelargoniumbladeren met aluminiumfolie en het ‘bellenexperiment’ met waterpest (Elodea canadensis). Het practicum microscopische waarnemingen van de fotosynthese laat echter toe de vorming van zuurstofgas en zetmeel op microscopische schaal te zien en bovendien wordt de kennis over (bio)chemie en biologie hierbij op een zeer hoog niveau van integreren gebracht.-
dc.language.isonl-
dc.titleDe fotosynthese anders bekeken-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage65-
dc.identifier.issue2-
dc.identifier.spage63-
dc.identifier.volume37-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcatA2-
item.fullcitationGUEDENS, Wanda; REYGEL, Patrick & ASPERGES, Michel (2012) De fotosynthese anders bekeken. In: NVOX-magazine voor het onderwijs in de natuurwetenschappen, 37 (2), p. 63-65.-
item.contributorGUEDENS, Wanda-
item.contributorREYGEL, Patrick-
item.contributorASPERGES, Michel-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
crisitem.journal.issn0921-1713-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

72
checked on Jul 19, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.