Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/13695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGUEDENS, Wanda-
dc.contributor.authorREYGEL, Patrick-
dc.contributor.authorASPERGES, Michel-
dc.date.accessioned2012-05-25T09:15:33Z-
dc.date.available2012-05-25T09:15:33Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationVeLeWe Nieuwsbrief, 2012 (31-03-2012)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/13695-
dc.description.abstractFotosynthese-experimenten in het secundair onderwijs bleven tot nog toe beperkt tot het afdekken van Pelargoniumbladeren met aluminiumfolie en het ‘bellenexperiment’ met waterpest (Elodea canadensis)1. Het practicum ‘Microscopische waarnemingen van de fotosynthese’ laat echter toe de vorming van zuurstofgas en zetmeel op microscopische schaal te zien en bovendien wordt de kennis over (bio)chemie en biologie hierbij op een zeer hoog niveau van integreren gebracht.-
dc.language.isonl-
dc.titleDe fotosynthese anders bekeken-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.issue31-03-2012-
dc.identifier.volume2012-
local.format.pages8-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcatA2-
local.classIncludeIn-ExcludeFrom-List/ExcludeFromFRIS-
item.contributorGUEDENS, Wanda-
item.contributorREYGEL, Patrick-
item.contributorASPERGES, Michel-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationGUEDENS, Wanda; REYGEL, Patrick & ASPERGES, Michel (2012) De fotosynthese anders bekeken. In: VeLeWe Nieuwsbrief, 2012 (31-03-2012).-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2012_Guedens et al._finale versie_VELEWE Nieuwsbrief maart 2012.pdfPeer-reviewed author version769.16 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

30
checked on Aug 9, 2022

Download(s)

18
checked on Aug 9, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.