Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/14075
Title: De invloed van het merkimago van een sportteam op supporterstrouw.
Authors: Vandeurzen, Thomas
Advisors: SWINNEN, Gilbert
Issue Date: 2012
Publisher: UHasselt Diepenbeek
Abstract: Onderzoek naar het effect van het merkimago van een sportclub op supporterstrouw. In samenwerking met KRC Genk Vooral rechte tellingen en kruistellingen, kort stukje over SmartPLS Exploratief onderzoek
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/14075
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06238642011634.pdf8.21 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

34
checked on Oct 29, 2023

Download(s)

16
checked on Oct 29, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.