Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/14075
Title: De invloed van het merkimago van een sportteam op supporterstrouw.
Authors: Vandeurzen, Thomas
Advisors: SWINNEN, Gilbert
Issue Date: 2012
Publisher: UHasselt Diepenbeek
Abstract: Onderzoek naar het effect van het merkimago van een sportclub op supporterstrouw. In samenwerking met KRC Genk Vooral rechte tellingen en kruistellingen, kort stukje over SmartPLS Exploratief onderzoek
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/14075
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06238642011634.pdf8.21 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

8
checked on May 26, 2022

Download(s)

4
checked on May 26, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.