Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/14709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPINT, Kris-
dc.date.accessioned2013-03-18T15:01:06Z-
dc.date.available2013-03-18T15:01:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationRekto:Verso. Tijdschrift voor cultuur en kritiek (52), p. 55-57-
dc.identifier.issn1780-5244-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/14709-
dc.description.abstractEnkele maanden geleden kwamen sommige beleidsmakers op de proppen met de wel bijzonder eendimensionele suggestie om het volgen van economisch minder relevante studies, zoals de kunstrichtingen, te ontmoedigen door hogere inschrijvingsgelden. De reden waarom die studies desalniettemin zoveel studenten aantrekken, liet men liever onbesproken: dat jongeren ouderwetse begrippen als 'zelfontplooiing' en 'arbeidsvreugde' nog steeds meer laten doorwegen bij hun studiekeuze dan de belofte van een hoog loonbriefje.-
dc.language.isonl-
dc.subject.otherhoger kunstonderwijs; fantasma-
dc.titleKunstonderwijs als vrijplaats voor het fantasma-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage57-
dc.identifier.issue52-
dc.identifier.spage55-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedArticle-
dc.identifier.urlhttp://www.rektoverso.be/artikel/kunstonderwijs-als-vrijplaats-voor-het-fantasma-
item.accessRightsClosed Access-
item.contributorPINT, Kris-
item.fullcitationPINT, Kris (2012) Kunstonderwijs als vrijplaats voor het fantasma. In: Rekto:Verso. Tijdschrift voor cultuur en kritiek (52), p. 55-57.-
item.fulltextNo Fulltext-
crisitem.journal.issn1780-5244-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

28
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.