Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/15264
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRAEDTS, Mariet-
dc.date.accessioned2013-06-21T13:17:35Z-
dc.date.available2013-06-21T13:17:35Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationVijfentwintigste Conferentie Het Schoolvak Nederlands, Den Haag, Nederland, 25-26/11/2011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/15264-
dc.language.isonl-
dc.titleAcademisch schrijven in hoger onderwijs: effectieve didactiek-
dc.typeConference Material-
local.bibliographicCitation.conferencedate25-26/11/2011-
local.bibliographicCitation.conferencenameVijfentwintigste Conferentie Het Schoolvak Nederlands-
local.bibliographicCitation.conferenceplaceDen Haag, Nederland-
local.bibliographicCitation.jcatC2-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedPaper-
item.fullcitationRAEDTS, Mariet (2011) Academisch schrijven in hoger onderwijs: effectieve didactiek. In: Vijfentwintigste Conferentie Het Schoolvak Nederlands, Den Haag, Nederland, 25-26/11/2011.-
item.fulltextNo Fulltext-
item.accessRightsClosed Access-
item.contributorRAEDTS, Mariet-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

74
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.