Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/15264
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRAEDTS, Mariet-
dc.date.accessioned2013-06-21T13:17:35Z-
dc.date.available2013-06-21T13:17:35Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationVijfentwintigste Conferentie Het Schoolvak Nederlands, Den Haag, Nederland, 25-26/11/2011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/15264-
dc.language.isonl-
dc.titleAcademisch schrijven in hoger onderwijs: effectieve didactiek-
dc.typeConference Material-
local.bibliographicCitation.conferencedate2011, November 25-26-
local.bibliographicCitation.conferencenameVijfentwintigste Conferentie Het Schoolvak Nederlands-
local.bibliographicCitation.conferenceplaceDen Haag, Nederland-
local.bibliographicCitation.jcatC2-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedConference Material-
item.fullcitationRAEDTS, Mariet (2011) Academisch schrijven in hoger onderwijs: effectieve didactiek. In: Vijfentwintigste Conferentie Het Schoolvak Nederlands, Den Haag, Nederland, 25-26/11/2011.-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorRAEDTS, Mariet-
item.accessRightsClosed Access-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.