Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/15582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJANSSENS, Wim-
dc.contributor.advisorDOUCE, Lieve-
dc.contributor.advisorLEROI-WERELDS, Sara-
dc.contributor.authorSansom, Brett-
dc.date.accessioned2013-10-01T14:47:43Z-
dc.date.available2013-10-01T14:47:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/15582-
dc.description.abstractMijn masterproef gaat over de invloed van geuren op klantenwaarde. Deze kan op verschillende manieren tot stand komen. Uit mijn onderzoek blijkt dat een incongruente geur een invloed heeft op klantenwaarde van de winkel. Een vrouwengeur in een mannenkledingwinkel en een mannengeur in een vrouwenkledingwinkel heeft dus een positief effect op klantenwaarde. Vervolgens heeft een incongruente geur ook een positieve invloed op de winkelpersoonlijkheid en het plezier dat klanten in de winkel hebben.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleWat is de invloed van geur op gepercipieerde klantwaarde?-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fullcitationSansom, Brett (2013) Wat is de invloed van geur op gepercipieerde klantwaarde?.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorSansom, Brett-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09281932012638.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

44
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

40
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.