Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/15582
Title: Wat is de invloed van geur op gepercipieerde klantwaarde?
Authors: Sansom, Brett
Advisors: JANSSENS, Wim
DOUCE, Lieve
LEROI-WERELDS, Sara
Issue Date: 2013
Publisher: UHasselt
Abstract: Mijn masterproef gaat over de invloed van geuren op klantenwaarde. Deze kan op verschillende manieren tot stand komen. Uit mijn onderzoek blijkt dat een incongruente geur een invloed heeft op klantenwaarde van de winkel. Een vrouwengeur in een mannenkledingwinkel en een mannengeur in een vrouwenkledingwinkel heeft dus een positief effect op klantenwaarde. Vervolgens heeft een incongruente geur ook een positieve invloed op de winkelpersoonlijkheid en het plezier dat klanten in de winkel hebben.
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/15582
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09281932012638.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

44
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

40
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.