Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/15619
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorROIJAKKERS, Nadine-
dc.contributor.advisorVANHAVERBEKE, Wim-
dc.contributor.authorDethier, Stacy-
dc.date.accessioned2013-10-01T14:47:49Z-
dc.date.available2013-10-01T14:47:49Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/15619-
dc.description.abstractDeze masterproef handelt over de strategische keuze 'make, buy or ally?' die een Belgische fietsfabrikant moet maken om zijn innovatieactiviteiten te organiseren. Meer bepaald de keuze om de activiteiten intern te organiseren (make), de activiteiten uit te besteden (buy), een samenwerkingsverband opstellen met partners (ally) of een combinatie van voorgaande. De noodzaak om deze cruciale beslissing te herdenken kan verschillende malen terugkeren doorheen de levenscyclus van het bedrijf. Om de theorie te toetsen aan de praktijk werd de Belgische fietsenindustrie onder de loep genomen. Er werd een multiple case study opgezet waarbij zes Belgische fietsfabrikanten werden bevraagd.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleMake, buy or ally?-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-innovatie en ondernemerschap-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fullcitationDethier, Stacy (2013) Make, buy or ally?.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorDethier, Stacy-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
08271502012633.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

24
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

14
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.