Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/15652
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSWINNEN, Gilbert-
dc.contributor.advisorJANSSENS, Wim-
dc.contributor.authorKnops, Femke-
dc.date.accessioned2013-10-01T14:47:55Z-
dc.date.available2013-10-01T14:47:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/15652-
dc.description.abstractDoor de snelle toename in populariteit van sociale media neemt de macht van consumenten steeds meer toe. Consumenten hebben vandaag de dag heel wat communicatiemiddelen ter beschikking waarmee ze hun positieve en negatieve meningen kunnen verspreiden over het hele internet. Hierdoor is het voor ondernemers belangrijk om de kracht van deze media niet te onderschatten en deze te gebruiken in het voordeel van de onderneming. Hoe ondernemers dit juist kunnen doen, is de hoofddoelstelling van dit onderzoek. De centrale onderzoeksvraag is dan ook de volgende: Wat is de invloed van aanbevelingsgedrag via sociale media op aankoopgedrag? Om een antwoord te krijgen op deze vraag wordt de Theory of Planned Behavior gebruikt om na te gaan wat de invloed van Word-of-Mouth via sociale media is op de aankoopintentie van de consument.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleDe impact van sociale media op consumentengedrag en traditionele retailing-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen: handelsingenieur-marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fullcitationKnops, Femke (2013) De impact van sociale media op consumentengedrag en traditionele retailing.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorKnops, Femke-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
08267702012583.pdf2.23 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.