Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/16619
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHENNAU, Sofie-
dc.contributor.authorACKAERT, Johan-
dc.date.accessioned2014-04-08T14:33:12Z-
dc.date.available2014-04-08T14:33:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/16619-
dc.description.abstractDit onderzoeksrapport behandelt één welbepaalde vernieuwing van het Gemeentedecreet: de verplichte invoering van het systeem van klachtenbehandeling in de Vlaamse lokale besturen en de mogelijkheid om een ombudsdienst in te richten in de gemeente. Concreet wordt zowel de implementatie als de organisatie van klachtenbehandeling in de Vlaamse lokale besturen in kaart gebracht. Hiervoor baseren we ons op een enquête die we voorlegden aan de gemeentesecretarissen in de zomer van 2012.-
dc.language.isonl-
dc.publisherSteunpunt Bestuurlijke Organisatie Vlaanderen-
dc.rightsCopyright © KU Leuven.-
dc.subject.otherGemeentedecreet; klachtenbehandeling-
dc.titleLokale klachtenbehandeling in Vlaanderen: Implementatie en organisatie-
dc.typeResearch Report-
local.format.pages61-
local.bibliographicCitation.jcatR2-
local.publisher.placeHasselt-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedResearch Report-
dc.identifier.urlhttp://www.steunpuntbov.be/ned/publicaties/index.php-
item.contributorHENNAU, Sofie-
item.contributorACKAERT, Johan-
item.fullcitationHENNAU, Sofie & ACKAERT, Johan (2013) Lokale klachtenbehandeling in Vlaanderen: Implementatie en organisatie.-
item.fulltextNo Fulltext-
item.accessRightsClosed Access-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.