Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/16625
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | VAN EECKHOUTTE, Dries | - |
dc.contributor.author | LOOSE, Tom | - |
dc.date.accessioned | 2014-04-22T09:15:23Z | - |
dc.date.available | 2014-04-22T09:15:23Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Tijdschrift voor Wetgeving (1), p. 3-27 | - |
dc.identifier.issn | 1373-9743 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/16625 | - |
dc.description.abstract | Vereenvoudigde verdragswijzigingen zijn een creatieve techniek voor een snelle aanpassing van internationale normen, maar de uitwerking ervan loopt in de Belgische praktijk ernstig verkeerd. Deze bijdrage gaat in op de problemen met betrekking tot de vereiste parlementaire instemming en verkent mogelijke oplossingen voor deze problemen. | - |
dc.language.iso | nl | - |
dc.title | Wijziging zkt. instemming. Het probleem van de parlementaire instemming met vereenvoudigde verdragswijzigingen. | - |
dc.type | Journal Contribution | - |
dc.identifier.epage | 27 | - |
dc.identifier.issue | 1 | - |
dc.identifier.spage | 3 | - |
local.bibliographicCitation.jcat | A1 | - |
local.type.refereed | Refereed | - |
local.type.specified | Article | - |
item.fullcitation | VAN EECKHOUTTE, Dries & LOOSE, Tom (2007) Wijziging zkt. instemming. Het probleem van de parlementaire instemming met vereenvoudigde verdragswijzigingen.. In: Tijdschrift voor Wetgeving (1), p. 3-27. | - |
item.accessRights | Restricted Access | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.contributor | VAN EECKHOUTTE, Dries | - |
item.contributor | LOOSE, Tom | - |
crisitem.journal.issn | 1373-9743 | - |
Appears in Collections: | Research publications |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
document.pdf Restricted Access | 229.01 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.