Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/16815
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBRIJS, Tom-
dc.contributor.authorBRIJS, Kris-
dc.contributor.authorCORNU, Joris-
dc.date.accessioned2014-05-23T12:59:22Z-
dc.date.available2014-05-23T12:59:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/16815-
dc.description.abstractnot available-
dc.language.isonl-
dc.rights© Instituut voor Mobiliteit Universiteit Hasselt Diepenbeek, april 2014-
dc.titleStudie naar de effecten van vrij programmeerbare verlichte borden op de verkeersveiligheid.-
dc.typeResearch Report-
local.format.pages30-
local.bibliographicCitation.jcatR2-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedResearch Report-
item.contributorBRIJS, Tom-
item.contributorBRIJS, Kris-
item.contributorCORNU, Joris-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsClosed Access-
item.fullcitationBRIJS, Tom; BRIJS, Kris & CORNU, Joris (2014) Studie naar de effecten van vrij programmeerbare verlichte borden op de verkeersveiligheid..-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
finaal rapport - definitief.pdf865.67 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.