Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/17424
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDANIELS, Stijn-
dc.contributor.authorMagis, Maarten-
dc.date.accessioned2014-10-09T09:13:02Z-
dc.date.available2014-10-09T09:13:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/17424-
dc.description.abstractDe effectiviteit van de dynamische rijstrooksignalisatie in Vlaanderen. Dit werkstuk gaat na in welke mate weggebruikers zich houden aan dynamische snelheden en of er verschillen zijn tussen deze snelheden.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleDe effectiviteit van dynamische rijstrooksignalisatie in Vlaanderen-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de mobiliteitswetenschappen-verkeersveiligheid-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.contributorMagis, Maarten-
item.fullcitationMagis, Maarten (2014) De effectiviteit van dynamische rijstrooksignalisatie in Vlaanderen.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09280852013765.pdf4.15 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.