Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/17424
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDANIELS, Stijn-
dc.contributor.authorMagis, Maarten-
dc.date.accessioned2014-10-09T09:13:02Z-
dc.date.available2014-10-09T09:13:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/17424-
dc.description.abstractDe effectiviteit van de dynamische rijstrooksignalisatie in Vlaanderen. Dit werkstuk gaat na in welke mate weggebruikers zich houden aan dynamische snelheden en of er verschillen zijn tussen deze snelheden.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleDe effectiviteit van dynamische rijstrooksignalisatie in Vlaanderen-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de mobiliteitswetenschappen-verkeersveiligheid-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fullcitationMagis, Maarten (2014) De effectiviteit van dynamische rijstrooksignalisatie in Vlaanderen.-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorMagis, Maarten-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09280852013765.pdf4.15 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

48
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

28
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.