Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/17425
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDANIELS, Stijn-
dc.contributor.authorPage, Niels-
dc.date.accessioned2014-10-09T09:13:02Z-
dc.date.available2014-10-09T09:13:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/17425-
dc.description.abstractDe Kennedytunnel is reeds decennia één van de meeste besproken verkeersknooppunten in België. Men heeft door de jaren heen dan ook verschillende aanpassingen en maatregelingen doorgevoerd om de doorstroming en veiligheid in en rond deze tunnel te verbeteren. In oktober 2006 heeft men een verlaging van de snelheidslimiet doorgevoerd in de Kennedytunnel van 100 km/u naar 70 km/u, dit enkel van 6u 's ochtends tot 20u 's avonds. De effectiviteit van deze maatregel achterhalen is de doelstelling van dit onderzoek. Dit zal gebeuren door het aantal ongevallen van voor en na de maatregel aan elkaar te toetsen aan de hand van de Empirical Bayes methode.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleVerkeersveiligheid in de Kennedytunnel: Effectiviteit van de snelheidverlaging van 100 km/u naar 70 km/u-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de mobiliteitswetenschappen-verkeersveiligheid-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorPage, Niels-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationPage, Niels (2014) Verkeersveiligheid in de Kennedytunnel: Effectiviteit van de snelheidverlaging van 100 km/u naar 70 km/u.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09286512013765.pdf8.22 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

44
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

22
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.