Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19075
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNAUWELAERTS, Erna-
dc.contributor.authorDOUMEN, Sarah-
dc.date.accessioned2015-09-02T12:10:35Z-
dc.date.available2015-09-02T12:10:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationTH&MA: Tijdschrift voor Hoger Onderwijs & Management, 22 (2), p. 18-25-
dc.identifier.issn1380-7110-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/19075-
dc.language.isonl-
dc.titleSelectie- en oriënteringsproeven doorstaan de toetsing niet. Op zoek naar een andere aanpak.-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage25-
dc.identifier.issue2-
dc.identifier.spage18-
dc.identifier.volume22-
local.bibliographicCitation.jcatA1-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedArticle-
local.identifier.vabbc:vabb:394277-
item.accessRightsRestricted Access-
item.validationvabb 2017-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationNAUWELAERTS, Erna & DOUMEN, Sarah (2015) Selectie- en oriënteringsproeven doorstaan de toetsing niet. Op zoek naar een andere aanpak.. In: TH&MA: Tijdschrift voor Hoger Onderwijs & Management, 22 (2), p. 18-25.-
item.contributorNAUWELAERTS, Erna-
item.contributorDOUMEN, Sarah-
crisitem.journal.issn1380-7110-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Selectie- en oriënteringsproeven doorstaan de toetsing niet.pdf
  Restricted Access
Published version592.15 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.