Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19233
Title: Gepercipieerde klantwaarde in de dienstensector
Authors: Buckinx, Lisa
Advisors: LEROI-WERELDS, Sara
STREUKENS, Sandra
Issue Date: 2015
Publisher: UHasselt
Abstract: De omgeving voor bedrijven is gedurende de laatste decennia steeds competitiever geworden. Daarom gaan organisaties continu op zoek naar nieuwe manieren om een competitief voordeel te behalen. Eén van deze nieuwe manieren is concurreren aan de hand van superieure klantwaarde. Hoewel eerdere studies veel inzichten hebben verschaft in het meten van klantwaarde van goederen, is het belangrijk om dit ook te bekijken in een dienstensector. In deze masterproef zal een manier gezocht worden om de meetmethode van Holbrook aan te passen zodat deze correcter toegepast kan worden voor het meten van klantwaarde van diensten. De studie werd toegepast in de bankensector.
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen: handelsingenieur-operationeel management en logistiek
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/19233
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10300362014588.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

74
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

58
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.