Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLEROI-WERELDS, Sara-
dc.contributor.advisorSTREUKENS, Sandra-
dc.contributor.authorBuckinx, Lisa-
dc.date.accessioned2015-09-29T08:47:06Z-
dc.date.available2015-09-29T08:47:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/19233-
dc.description.abstractDe omgeving voor bedrijven is gedurende de laatste decennia steeds competitiever geworden. Daarom gaan organisaties continu op zoek naar nieuwe manieren om een competitief voordeel te behalen. Eén van deze nieuwe manieren is concurreren aan de hand van superieure klantwaarde. Hoewel eerdere studies veel inzichten hebben verschaft in het meten van klantwaarde van goederen, is het belangrijk om dit ook te bekijken in een dienstensector. In deze masterproef zal een manier gezocht worden om de meetmethode van Holbrook aan te passen zodat deze correcter toegepast kan worden voor het meten van klantwaarde van diensten. De studie werd toegepast in de bankensector.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleGepercipieerde klantwaarde in de dienstensector-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen: handelsingenieur-operationeel management en logistiek-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationBuckinx, Lisa (2015) Gepercipieerde klantwaarde in de dienstensector.-
item.contributorBuckinx, Lisa-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10300362014588.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.