Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTREUKENS, Sandra-
dc.contributor.authorRassel, Ken-
dc.date.accessioned2015-09-29T08:47:06Z-
dc.date.available2015-09-29T08:47:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/19239-
dc.description.abstractSamenvatting: Binnen deze masterproef zal getracht worden de oorzaken en de gevolgen van klanttevredenheid binnen de medische dienstverlening aan het licht te brengen. De studie zal voorafgegaan worden door een literatuurstudie. Hierin worden de theorie en de zaken die al reeds bekend zijn omtrent dit vakgebied nader besproken. Voor het onderzoek werd gebruik gemaakt van interviews binnen een dokterspraktijk. De masterproef wordt afgesloten met enkele implicaties en beperkingen.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleDe oorzaken en gevolgen van klanttevredenheid met medische dienstverlening -
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen: handelsingenieur-marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationRassel, Ken (2015) De oorzaken en gevolgen van klanttevredenheid met medische dienstverlening .-
item.contributorRassel, Ken-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10298922014583.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.