Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19264
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJANSSENS, Wim-
dc.contributor.advisorADAMS, Carmen-
dc.contributor.advisorDOUCE, Lieve-
dc.contributor.authorStalens, Charlotte-
dc.date.accessioned2015-09-29T08:47:09Z-
dc.date.available2015-09-29T08:47:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/19264-
dc.description.abstractHet gebruik van sensorische elementen in de winkelomgeving om het gedrag van consumenten te beïnvloeden, begint meer en meer een vaste waarde te worden. Geuren die verspreid worden in de omgeving zijn hierbij geen uitzonderingen meer. Planten in de winkelomgeving daarentegen zijn slechts zelden te vinden. Het combineren van deze mogelijke invloedhebbers op consumentengedrag, kan voor interessante resultaten zorgen. Er werd een veldexperiment uitgevoerd om de invloeden van (groene) geuren en planten te onderzoeken op affect, evaluaties van de winkel en toenadering of vermijding.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleDe effectiviteit van het gebruik van planten en (groene) geuren in een retailomgeving. Literatuuroverzicht en empirisch onderzoek-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationStalens, Charlotte (2015) De effectiviteit van het gebruik van planten en (groene) geuren in een retailomgeving. Literatuuroverzicht en empirisch onderzoek.-
item.contributorStalens, Charlotte-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11310602014638.pdf2.85 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

44
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

34
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.