Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBAEKELAND, Christophe-
dc.contributor.authorHABETS, Caroline-
dc.date.accessioned2015-10-28T10:49:32Z-
dc.date.available2015-10-28T10:49:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationChroniques de droit public = Publiekrechtelijke kronieken, 2015 (2), p. 222-247-
dc.identifier.issn1379-0323-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/19701-
dc.language.isonl-
dc.titleDe toegang van de minvermogende student tot het hoger onderwijs. Een voorbeeld van het relatieve karakter van de democratisering-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage247-
dc.identifier.issue2-
dc.identifier.spage222-
dc.identifier.volume2015-
local.bibliographicCitation.jcatA1-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedArticle-
local.identifier.vabbc:vabb:394202-
item.contributorBAEKELAND, Christophe-
item.contributorHABETS, Caroline-
item.validationvabb 2017-
item.fullcitationBAEKELAND, Christophe & HABETS, Caroline (2015) De toegang van de minvermogende student tot het hoger onderwijs. Een voorbeeld van het relatieve karakter van de democratisering. In: Chroniques de droit public = Publiekrechtelijke kronieken, 2015 (2), p. 222-247.-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
crisitem.journal.issn1379-0323-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

32
checked on Aug 25, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.