Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBAEKELAND, Christophe-
dc.contributor.authorHABETS, Caroline-
dc.date.accessioned2015-10-28T10:49:32Z-
dc.date.available2015-10-28T10:49:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationChroniques de droit public = Publiekrechtelijke kronieken, 2015 (2), p. 222-247-
dc.identifier.issn1379-0323-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/19701-
dc.language.isonl-
dc.titleDe toegang van de minvermogende student tot het hoger onderwijs. Een voorbeeld van het relatieve karakter van de democratisering-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage247-
dc.identifier.issue2-
dc.identifier.spage222-
dc.identifier.volume2015-
local.bibliographicCitation.jcatA1-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedArticle-
local.identifier.vabbc:vabb:394202-
item.fullcitationBAEKELAND, Christophe & HABETS, Caroline (2015) De toegang van de minvermogende student tot het hoger onderwijs. Een voorbeeld van het relatieve karakter van de democratisering. In: Chroniques de droit public = Publiekrechtelijke kronieken, 2015 (2), p. 222-247.-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorBAEKELAND, Christophe-
item.contributorHABETS, Caroline-
item.accessRightsClosed Access-
item.validationvabb 2017-
crisitem.journal.issn1379-0323-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.